• NOLA INDARTU HAUR ETA GAZTEAK EUSKARAZ BIZI DAITEZEN? (III)

    Hizkuntza kudeatzea gaia presente izatea da, ikasteko aukera pasatzen ez uztea, gu gure erara komunikatzeko beharrezko moduak garatzea da. Elkar ikusteaz aritu ginen aurrekoan, bakoitzaren egiteko […]
  • NOLA INDARTU HAURRAK ETA GAZTEAK EUSKARAZ BIZI DAITEZEN? (II)

    Haurrekin hitz egin, euskararekiko eta euskaldunekiko duten pertzepzioaz hitz egin, ideiak landu, hizkuntza praktikak ulertarazi –besteek beraien errealitateagatik dituztenak, gureak ez diren errealitateak–, eta hizkuntza aukeraketa […]
  • Eskubidedun oso gara?

    Norbanako oro eskubidedun dela esanda ez gara ezer berririk esaten ari. Are, hizkuntza eskubidedun bada, pertsona orori hizkuntza eskubideak aitortu behar zaizkio. Horrez gain, bere burua […]
  • NOLA INDARTU HAURRAK ETA GAZTEAK EUSKARAZ BIZI DAITEZEN? (I)

    Heldutan euskaldun libre izatea gure esku bakarrik ez badago ere, libreago sentitzen irakats dezakegu, mugak garbiago ikusten, egoera gatazkatsuak kudeatzen eta guretzako koherente(ago)ak diren jokabideak eraikitzen. […]
  • ZERTARAKO NAHI DUGU HAUR ETA GAZTEAK EUSKARAZ BIZITZEA?

    Tailerretan hizkuntza praktikez, autoestimuaz eta portaera asertiboaz aritzen gara. Talde batzuetan gure buruaz, beste batzuetan eragin nahi dugun taldeaz eta saio jakin batzuetan seme-alabei buruz. Ia […]
  • Galeratik berreskurapenerako ibilbide miresgarria

    Euskara etxean jaso dugunok ez dakit ohartzen garen aukera hori izan ez dutenek eta, haurtzaroa igarota, gaztaroan edo beranduago euskara ikasi dutenen eta ikasten ari direnen […]
  • Euskara, lehentasun dugu edo ez dugu?

    “Zer jan, hura izan” esaera oso ezaguna zaigu, norena den neuk ez badakit ere… Jateko hori, sabelera ez ezik, adimenera bideratzen eta hizkuntzen testuingurura ekartzen badugu, […]
  • Hizkuntza ohiturak aldatzeko oreka galtzen

    Hizkuntza ohiturak aldatzea gure konfort zonatik ateratzea dela esatea, Pelloren egia da. Pertsona ezagun batekin dugun hizkuntza ohitura oreka bat mantentzearekin alderatu dezakegu. Demagun hasieratik gaztelaniaz […]
  • EUSKALDUN BATZUEN HIZKUNTZA ABENTURA ZIRRARAGARRIA

    Zein da egungo euskaldunaren profila? Gaur egun ez dago esaldi bakarrean erantzuterik galdera horri. Lerro hauetan arreta familia euskaldunetan sortu eta, garaiko beldur eta debeku giroaren […]
  • MEMORIAN GORDETZEKOAK

    Egindakoari begiratu, egindakoa balioan jarri eta ikasitakoa identifikatzea tokatzen zaigu Euskaraldia bukatu den honetan. Eta intentzioz egin dezakegu, arretaz, mimoz, gozatuz eta partekatuz. Memoria eraiki behar […]
  • Guk gurea

    BERAK BERE MODUA, NIK NIREA Guk sentitzen eta ikusten duguna besteek ikusten eta sentitzen ez dutenean esana argudioz jantzi nahi izaten dugu, solaskidea gurera ekarri nahi […]
  • BABESGABETASUN IKASIA EDO BURUA JATEA ZER DEN…

    Berriki Eusko Ikaskuntzaren Manuel Lecuona Saria irabazi duen Maria-Jose Azurmendi katedradunari elkarrizketa egin dio Miel Anjel Elustondo kazetariak ARGIA aldizkarian. Elkarrizketa mamitsu honetan paragrafo hau azpimarratu […]
Buy now